pondělí 13. února 2012

♥Zoe♥












18 komentářů:

  1. je úchvatná dokonalá prostě přenádherná práce opět Markétko, nemáš konkurenci aBsoluTně TOP :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko, moc díky, jsi zlatíčko moje :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Markétko, panenky jsou dokonalé. Koukám a kochám se, žasnu nad šikovností a všech detailů. Skvělá práce. Přeji krásné dny.
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc moc děkuji Aji, jsem ráda, že se panenky líbí :-)

      Vymazat
  4. Markéto,
    opět další kráska Zoe se vyklubala na svět :-)
    Už se nemohu dočkat té naší ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, moc díky a na tu Vaši se třepu - už se těším - zase zkusím něco nového :-)

      Vymazat
  5. Teto, tak ta teda je s každou další se jen zdokonalují, ty detaily jsou boží a myslím, že ještě nikdo jiný neušil sukýnku, moc krásná|!!!!!! A co to jméno domluvili jsme se na Neli ne? :-) Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky teta, no Neli a Niki určo budou, ale spolu! - až ušiju dvojčata (hihi) - holky ještě nemají ani jednu, tak aspoň mám co dělat :-)

      Vymazat
  6. Ta moja Markéétka to je ale švadlenka,nebo spíš bych už řekla návrhářka na top úrovni,jsi vůbec moja?No jak se říká máma je vždy jistá,tak určo si moja a jestli tě v porodnici s nějakou prohodili tak já tě teda už nevyměním.mamka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to víš že jsem jenom tvoja a ručičky tvořilky mám přeci po tobě maminečko moje :-)

      Vymazat
  7. :-) Jééé, to je jarní kytička...a Vy, Markéto, děsně šikovná ženská!:-)

    OdpovědětVymazat
  8. další šikulka na obzoru !!!!..mě asi nebude stačit za chvíly počítač ..jedna šikulka vedle druhéééé:-)))

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné!!!!! Víc ani nemusím říkat :)))
    Wooow, ale nádhera :)))

    OdpovědětVymazat
  10. Markétko to je nádherná práce, jsi šikovná pěkný víkend Marcela

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...