středa 18. dubna 2012

♥Kim♥

















13 komentářů:

  1. Já ty Vaše nádherné panenky zbožňuju... už jsem je tu několikrát zahlédla a prostě mi nedá, abych Vám je pořádně nepochválila... já se šicím strojem spolupracuju pouze na bázi vzájemné tolerance, tj. on neotravuje mě a já neotravuju jeho... takže opravdu jen to nejnutnější... ikdyž jsem kdysi šila hodně a celé kostýmy pro sebe, halenky, atd. atd.... ale dnes už jen háček a jehlice... Proto chválím a tleskám, je to úžasná nádhera!!! LenkaH.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, mockrát děkuji za pochvalu, ten háček a jehlice jdou zase krásně Vám - já jsem na to levá :-)

      Vymazat
  2. Markétko,
    přesně jak píše Lenka - nádherná kráska :-)
    Já to mám tak, že koketuji se vším, ale nic neumím pořádně , takže tu obdivuji všechny , kteří dokáží svýma rukama vytvořit takové krásné ruční výrobky !
    A tak nejenom upřímně chválím, ale občas když už to nemohu vydržet , neodolám a výrobek si koupím ;-)
    A ty Markétko jsi tu na blogách královnou panenek :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Markétko, je to opět naprostá bombáááááááááááááá, Kim je úžasná a zas jiná, ty máš prostě úžasný nápady a dokážeš vše sladit k dokonalosti. Jsi velká šikulka a jak píše Ilonka jsi královna panenek :-),ale to já tvrdím už dávno :-)) krásný den páá Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko moc děkuji, já zase miluju tvoje Verunky a Tildinky :-)

      Vymazat
  4. Další kráska,jsou úžasné všechny do jedné!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  5. Ježkovy voči, ta je zase krásná, Markéto! Opakovala bych se, kdybych opisovala, co už napsaly dámy přede mnou - že je nápaditá, krásná, milá, atp. Ale zase na druhou stranu - chvály není nikdy dost, že!:-) Takže rekapitulace - jste šikovná, nápaditá, máte vkus a jste děsně pracovitá! Ony ty panenky hodně vypovídají o jejich tvořitelce....Hezký den!:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Milá teto, opět parádička co víc říct snad jen, že ten šálek okolo krku je naprosto úžasnej a čepice přenádherná, barvy ani nebudu chválit jsou prostě super! See you tmrw. Teta Š.

    OdpovědětVymazat
  7. Wooooow Markétko, sedím tu s otevřenou pusou.....Kim je teda krásně vymazlená, moderní, stylová panenka, obdivuji tvé šikovně ručičky :o)))

    OdpovědětVymazat
  8. Je krásná Markétko, jednu mám nachystanou, no nevím jak dopadne, pěkný víkend Marcela

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...