pátek 3. února 2012

♥Sue♥


Sue












a poslední s jiným účesem :-)

5 komentářů:

  1. Téééda, to je nádhera! Moc se mi Vaše panenky líbí a těším se stále na další. Pokaždé čekám, jaký styl panence přiřadíte:-) Zajímalo by mě, jak přiděláváte nožičky - jestli pod tělíčko, nebo na strany...moc krásně a úplně přirozeně totiž stojí:-) Ať se Vám daří a můžete stále rozdávat radost!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mili, moc moc děkuji za Vaše krásná slova - moc si toho vážím - a nožičky přišívám na strany tělíčka - hodně záleží na tom jak vysoko nebo naopak nízko je našijete a hlavně je důležité hodně, ale opravdu hodně vše vycpat. Hezký zbytek večera a ještě jednou moc děkuji :-)

      Vymazat
    2. Já děkuji Vám, Markéto! Nejprve jsem obdivovala všechny ty krásné ruské panenky a říkala si, jak jsou ty ženy šikovné, a že je to tím, že jsou tak velká země...ale my, malinká zemička, máme ženy ještě mnohem šikovnější a nápaditější! A zrovna Vy jste toho důkazem!:-)

      Vymazat
    3. jé, Mili moc děkuji, nějak nevím, co říct - úplně jste mě dojala svými slovy. Z celého srdíčka moc, moc, moc děkuji

      Vymazat
  2. Tak tohle je přímo srdeční záležitost-do té jsem se zamilovala!Máš zlaté ručičkyMichaela

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...